Kindcentrum Elisakids: Buitenschoolse Opvang, peuterspeelzaal en Hele Dagopvang.

In het schoolgebouw van de Elisabethschool in Rotterdam vindt u kindcentrum ElisaKids. Bij ElisaKids is uw kind van 0 tot 13 jaar helemaal op zijn of haar plek. Zij bieden hele dagopvang (HDO; 0-4 jaar), een peuterspeelzaal (PSZ/VKV; 2-4 jaar) en buitenschoolse opvang (BSO; 4-13 jaar). Uw kind wordt met veel warmte opgevangen door de pedagogisch medewerkers en hoeft maar één keer te wennen. Dit geeft een veilig gevoel en is de basis voor een goede ontwikkeling.

Kindcentrum Elisakids is geopend vanaf 07.00 uur en biedt de mogelijkheid van Voorschoolse Opvang. Ná schooltijd is er tot 18.30 uur de mogelijkheid van Buitenschoolse / Naschoolse Opvang. De Hele Dagopvang is vijf hele dagen geopend en de Peuterspeelzaal biedt een pakket van 5 dagdelen (aansluitend op de tijden van de Elisabethschool).

We werken nauw samen met kindcentrum ElisaKids. De thema’s en activiteiten van de HDO en de PSZ zijn afgestemd op die van groep 1+2 van de school. Zo ontstaat er een verbinding en doorlopende lijn in het aanbod. De school en het kindcentrum gebruiken hetzelfde observatiesysteem, zo kan ieder kind goed begeleid worden, in iedere fase, op elk ontwikkelingsgebied. Hierdoor gaat uw kind goed voorbereid naar de basisschool.

Daarnaast gebruikt ElisaKids alle mogelijkheden die het schoolgebouw biedt: zo kan uw kind zijn of haar energie kwijt in de gymzaal of speelt het heerlijk buiten op het schoolplein. Ook de omgeving van de school biedt veel mogelijkheden, de kinderen van ElisaKids gebruiken o.a. het (Zuider-)park. Voor meer informatie kunt u terecht op www.komkids.nl, per mail via elisakids@komkids.nl of u kunt de medewerkers bereiken op 010 - 480 1021. U kunt uiteraard ook even binnenlopen.