Vakmanstad

Eén van de belangrijkste samenwerkingspartners van de school is Rotterdam Vakmanstad. Zij organiseren i.s.m. de zogeheten LeerTijd Uitbreiding (LTU)

Vanaf de start van schooljaar 2015-2016 biedt de Elisabethschool LTU aan voor de leerlingen van groep 3 - 8. De activiteiten zijn volledig geintegreerd in het rooster en worden aangeboden door vakdocenten. De volgende activiteiten worden gedurende de week aangeboden:
- aikido/judo
- koken
- tuinieren
- filosofie
- drama
- techniek

Door op deze manier te werken, maken alle activiteiten deel uit van het dagelijks lesprogramma op de Elisabethschool. Dit extra aanbod wordt gerealiseerd in samenwerking met Rotterdam Vakmanstad.

In opdracht van Rotterdam Vakmanstad worden per vakgebied leerlijnen digitaal in beeld gebracht. Hieronder leest u meer informatie over de leerlijn techniek.

Om een goede impressie van de samenwerking tussen vakmanstad en de Elisabethschool te krijgen, klik hier.

Meer informatie over de activiteiten van Vakmanstad vindt u op
www.vakmanstad.nl