School Sport Vereniging

Sinds een aantal jaren doet de Elisabethschool mee aan de SchoolSportvereniging. De SchoolSportvereniging heeft als doelstelling om zoveel mogelijk leerlingen op een laagdrempelige manier te laten sporten. Leerlingen krijgen de gelegenheid om op school gratis mee te trainen met echte trainers van een vereniging. Op die manier kunnen leerlingen zelf ervaren of ze een bepaalde sport leuk vinden. Opgeven voor de SchoolSport Vereniging kan via speciale SSV boekjes die worden uitgereikt door meester Tim.
    Voor meer informatie, onder andere actuele trainingsdagen en tijden, kunt u kijken op: www.schoolsportvereniging.nl/carnisse Hier vindt u de laatste informatie en contact gegevens van de SchoolSportVereniging Carnisse.

Voor vragen over schoolsportvereniging kunt u contact opnemen met
    Rob de Vlaming via Rob.deVlaming@rvko.nl of 06-29263532.